paul-en-tineke.reismee.nl

Op weg naar Zwitserland

Wij zijn een dagje later vertrokken omdat Paul zich niet zo lekker voelde. Dus pas zaterdag op ons gemak vertrokken richting Limburg want wij moesten natuurlijk eerst even langs Hans en Anneke. Dat was weer zo gezellig dat wij er twee dagen zijn gebleven zodat Paul ook nog wat verder kon herstellen van zijn verkoudheid. Zondag zijn wij op de fiets naar Duitsland gegaan naar de Selfkantbahn, een oud stoomtreintje waar vanwege de Pinksteren van alles te doen was. Beide dagen was het zulk mooi weer dat wij tot 24.00 uur ’s avonds buiten hebben gezeten. Op maandag vertrokken naar Freiburg. Onderweg wat buitjes gehad maar ook wel lekker want dan is het niet zo heel warm in de auto. Overnacht op een camping ten noorden van Freiburg aan het Silbermeer. Uit eten geweest bij het restaurant bij de camping, ook lekker buiten kunnen zitten. Vandaag doorgereden naar de camperplaats in Freiburg waar wij 2 jaar geleden ook hebben gestaan. Van hieruit gelopen naar het centrum en de stad bekeken. Daarna een uitgebreide aspergemaaltijd in het zelfde hotel waar wij toen ook zo lekker hebben gegeten. Het was prachtig weer maar begon net te betrekken toen wij aankwamen dus maar in het restaurant een plaatsje gezocht in plaats van op het terras. Dat was maar goed ook want toen kwamen er een paar buien. Tegen de tijd dat wij aan de koffie zaten klaarde het weer op en wij zijn onder een strak blauwe hemel teruggelopen. Vanmiddag lekker in de schaduw zitten bijkomen van alles. Morgen gaan wij Zwitserland in.

Hans en Anneke

Lieverds,

Jaja, je zult wel denken, lekker late reactie, maar beter laat dan nooit.
Na wat strubbelingen tijd en gelegenheid om jullie reis gade te slaan.
Mooie natuur, en heerlijk die gebouwen, de sneeuw, de mooie wegen e.d.
Liefs