paul-en-tineke.reismee.nl

Madulain en het nationaal park

Vrijdag hebben wij overnacht in Madulain, een klein plaatsje voorbij St. Moritz. In St. Moritz is namelijk geen camping te vinden dus maar doorgereden. Een kleine aardige camping bij een boer, het plaatselijke station ligt naast zijn achtertuin.

De huizen zijn hier allemaal mooi beschilderd en versierd. Hier ook de eerste zeer smalle doorgang tegengekomen. Een weg met verkeer in beide richtingen waarbij de ruimte tussen de huizen net breed genoeg is voor een vrachtwagen. (wij zijn 5 centimeter smaller dan een vrachtwagen) Paul wordt er niet warm of koud van maar ik vind het erg spannend af en toe.

Zaterdag begon het te regenen en dat heeft meer dan een dag geduurd. Vanwege het slechte weer zijn wij naar het bezoekerscentrum van het nationaal park gegaan in Zernez. In Zernez ook een camping gevonden en lekker uitgerust.

Zondag zijn wij het nationaal park ingegaan. Een wandeling gemaakt door het bos. Wel mooi maar geen dier te zien, zelfs geen vogels gehoord of gezien. Het weer werd wel steeds beter dus wij hebben 's middags zelfs weer even in de zon kunnen zitten op de camping in Mustair.

Cynthia

Geen Kangaroos gezien in het nationale park? Of ijsvogels.. ;)

Hans en Anneke

Het is heerlijk om zo met jullie mee te mogen rijden.
Zijn best wel geloers!

Liefs