paul-en-tineke.reismee.nl

Swiss Vapeur Parc, een park vol miniatuurtreintjes

Vandaag even naar het Swiss Vapeur Parc gereden, een park vol miniatuurtreintjes waarvan de meeste op stoom rijden.

Omdat er nu een stoomfestival is, zijn er veel meer treintjes te zien dan anders. Het was dus erg druk op het spoor.

Een erg mooi en goed opgezet park waar de modellocomotieven hun rondjes rijden en je mee kan rijden op de wagons. Ook de gebouwen zijn op schaal gemaakt. Het park heeft een flink gevarieerd parcours met veel bruggen en tunnels zodat je wel even onderweg bent.

Morgen gaan wij aan de terugreis beginnen en onze laatste echte vakantiedag stond dus in het teken van stoomtreinen, net als de eerste. Alles bij elkaar erg veel treinen gezien deze vakantie en wij blijven het leuk vinden.

Het weer zat vandaag ook mee. Vannacht heeft het stevig geonweerd en dat was al de derde nacht met regen. Het is echter wel warm hier dus vannacht was het erg warm en dan valt slapen niet mee.

Hans en Anneke

We wisten dat jullie gek zijn op treintjes, maar we missen inderdaad een treintje met in ieder geval Paul erin. Wie weet krijgen we hem nog zo gek.

Liefs